350 rub
Journal Dynamics of Complex Systems - XXI century №3 for 2011 г.
Article in number:
System Tools of Branding
Authors:
D.A. Martasov
Abstract:
We found the main content of the concept of "branding" and a basic criteria of assessment of brand equity. Describes the factors influencing the formation of brands. Built the system of tools of branding trade mark. Constructed distribution tools of trade mark. Shows the dynamics of economic indicators of the food industry, for which defines the system of branding tools
Pages: 23-27
References
  1. Аакер Д., Йохимштайлер Э. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга. М.: Издательский Дом Гребенникова. 2003. 380 с.
  2. Лапыгин Ю.Н. Системное решение проблем. М.: Эксмо. 2008. 336 с.
  3. Лапыгин Ю.Н., Каминский В.Н., Мартасов Д.А., Скуба Р.В. Продвижение на рынок (монография). Владимир: Изд-во Владим. Гос. ун-та, 2010. 328 с.
  4. Пашутин С. Бренд с человеческим лицом. Статья в журнале. М.: Д-графикс / Маркетолог / март. 2007. выпуск № 2. С. 60.
  5. Хэйг Д. Определение стоимости бренда: что это значит и почему это имеет значение. М.: Издательский дом Гребенникова / Бренд-менеджмент / февраль. 2008. №1. С. 68.